40. hét teljesülése

Ezen a héten csak részben sikerült a kitűzött tervet teljesíteni. Hétfőn a biciklizés megvolt, és elég jó iramban tudtam a gépet meghajtani. Kedden viszont az esőben nem volt akkora élmény a futás, így a tervezett 10 km helyett már 5,6 kilométernél meguntam, hogy a hajam alól is folyik a víz. A szerdai foci rendben volt, sőt mivel az utóbbi időben kevesen vagyunk, többet is kell futni egy meccsen. Csütörtökön egész napos program volt a feleségemmel Pesten, így edzés szempontjából ez a nap kimaradt. Pénteken a napi elfoglaltság mellett csak erősítsére jutott idő. Szombaton Martfűre mentünk uszodába - mivel a szolnoki ezen a héten a sátorállítás miatt zárva volt - de éppen vízilabda meccset rendeztek a medencében, így rendesen úszni nem tudtunk. Vasárnap már nagyon hiányzott a mozgás, megtartottam a tervezett résztávos edzést. A sebességem növeléséhez futottam VO2 max körüli tempóban. Hát mit mondjak, meg is éreztem, másnap...