37. hét teljesülése

Az edzésprogram tekintetében minden az előzetes terv szerint alakult. Szombaton egy nagyon szimpatikus senior atlétikai versenyen vettem részt Gyulán. Több olyan emberrel ismerkedtem meg, akik 40-50-60, sőt 70 évesen is lelkesen sportolnak. A korábbiakhoz képest 100 méteren meglepően sokan jöttünk össze, két futamot kellett indítani. Számomra azért volt fontos az indulás, hogy tudjam hol tartok. 15 másodpercen belüli idő volt a cél, ami éppen hogy, de meglett. 14,9 másodperces idővel a mezőny vége felé végeztem, de ahhoz képest, hogy soha nem indultam még ilyen versenyen, és életemben második alkalommal futottam 100 métert időre (az első pedig 30 évvel ezelőtt történt...), talán nem vallottam szégyent a nagyrészt atléta múlttal rendelkező emberek között. 400 méteren 1 perc 17 másodperc lett az időm, Ezzel az 1 perc 20-on belüli célomat elértem. Innen indulva szeretnék fejlődni, hogy jövőre 100-on 14 alatti, 400-on 1:10 körüli eredményeket érhessek el.