25. hét teljesülése

Hétfőn a tervezett távot a gyerekekkel futottam, Panka biciklivel jött velünk, Marci viszont életében először futott ekkora távot, és több mint 1 perccel lehagyott. Borzasztó jó az állóképessége. Kedden a 2 kilométert rendben leúsztam, viszont szerdán a magyar EB meccs egy időben zajlott a mi focinkkal, így "érdeklődők hiányában" ezúttal elmaradt. Csütörtökön a biciklivel 45 km/h feletti tempót nyomtam 30 percig. Pénteken csak a felét tudtam leúszni a tervezettnek, mert egyrészt a nagy melegben "ezren" voltak, nagyon sokat kellett kerülgetni a lubickolókat, másrészt a korábban foci közben meglazult körmöm éppen úszás közben gondolta úgy, hogy most van itt az ideje leválni, így végig ott "leffegett" a nagy ujjamon, ami nem csak kellemetlen volt, hanem eléggé fájt is. Így csak az egyik lábammal tudtam hajtani magam, ami azon felül hogy megerőltető volt, valószínűleg eléggé hülyén nézhetett is ki. Vasárnap kora reggel gyorsasági edzést tartottam, ahol sikerült 4:40-es kilométereket futni.